andra delen från värmen.

åh, det är som jag letar vuxenpoäng! haha, idag för exakt ett år sen köpt jag min kamera. -nej har inte den kollen men gick igenom mitt arkiv här om dagen..- för fyra dagar sen bytade jag upp mig till en ipone 5 & satans va bra jag trivs med den! på tiden... & nu när jag är 18 står avtalet på mig. big deal tänker ni men för barnet som håller på att växa upp & får göra nytt är de det. även jobbat min första vecka med mitt ena jobb då det blev en massa kaos med de andra. aja, nu ska jag straxt med bussen till min älskade kusin sara kanske utnytjar vi vår ålder & besöker malmös uteställen ikväll? nä, vet ni vad? vi får se helt enkelt vad som sker. vi hörs när vi hörs. kramar!


jag får ont i hjärtat när jag ser sånt här. så vackra men så sköra. 

foto: frida birr/linnea birr
edit: linnea birr


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: