Äntligen baby


äntligen! 
flyget hem är äntligen ombokat & klart. jag landar i köpenhamn den 4de augusti & möts förhoppningvis av familjen i kastrup. har haft kontakt med mitt gamla barista jobb & jag går tillbaka till dem när jag kommer hem. börjar jobba igen i sverige måndagen den 11de & då bär det av till göteborg hela veckan. därefter jobbar jag på malmöfestivalen & njuter av malmös liv igen. jag saknar malmö. så otroligt mycket. malmös nattliv, fika ställen & shopping möjligheter. men framförallt mina vänner & kusiner där. 

men innan hemresan ligger kommer ju mormor & mamma som sagt. imorgon landar dem i sydney & jag ser så framemot att få ge dem en "I missed you so much" hug. så stannar de i två veckor & en hel del äventyr & mumsiga måltider ligger allt i planeringen. men även jobben. även om jag fortfarande vill spara så jag har gott om slantar i melbourne så ska jag inte jobba ihjäl mig nu när de är här. så när de åker hem så har jag en vecka innan vi åker iväg, jag & johanna. & sen är vi i melbourne för en vecka. tar in på hostel & njuter av allt nytt. behöver dock införskaffa mig en trunk som fortfarande räknas som handbagage till den resan... undra var jag kan hitta en sån? sen jobbar jag antagligen till cirka andra veckans början i juli innan vi beger oss till solen i bali. så himla pirrigt. himla himla glad & så mycket guldkorn att uppskatta, vara lycklig för & njuta över. för det är jag. lycklig alltså. 


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: