tre steg i...





steg ett i lyx. 

det har som sagt varit ett himla kaos till väder de senaste dagarna. regnat in i shoppingcenter, blivit översvämningar på tågstationer & så har det blåsit ner staket & takpannor. men även tempraturen har sjunkit till cirka 16 grader. inte riktigt vad min garderob var redo för... 

men saker som bevisar att jag är inne i mina egna vardagsrutiner & vanor är nog ändå, 
1. att jag klickade hem kläder från forever 21 trots att de ligger en butik i shoppingcentret maquarie... i lugn & ro så fick jag hem sex nya klädesplagg. 
2. att jag & johanna mysigt nog inte har några som helst problem att äta popcorn, amricanska pankakor, dricka tea & bunkra upp med massa kuddar till en film i sängen. -för att vi kan. p.s vad är grejen med galler framför fönstret? 
3. att jag köpte hem färg & lät johanna färga håret på mig ute i vår bakgård. när färgen satt i läste jag dock att det bara var en toning. kanske lika bra då jag tycker färgen är något för mörk? & när det regnar som mest kan jag inte låta bli att spendera en massa timmar på nytt sätt att sminka mig. precis lagom ansträngning för den som har varit sjuk. 


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: